Линовицька громада
Чернігівська область, Прилуцький район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Посадова інструкція головного спеціаліста фінансового відділу №2

Дата: 20.05.2021 15:53
Кількість переглядів: 22

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ начальника

фінансового відділу  Линовицької селищної ради                                              

                                                                                      05.02.20213-а

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

 головного спеціаліста

 фінансового відділу

Линовицької селищної ради

 

  1. Загальні положення

 

1.  Головний спеціаліст  фінансового відділу здійснює безпосереднє керівництво діяльністю відділу з реалізації завдань, визначених Положенням про  фінансовий відділ . Аналізує та узагальнює вітчизняну практику щодо організації бухгалтерського обліку та контролю. Систематизує законодавчі та нормативні акти відповідно до прийнятої в органі виконавчої влади системи кодифікації. Здійснює облік, систематизацію та зберігання нормативних документів щодо бухгалтерського обліку та звітності. Готує відповіді з питань обліку та звітності за дорученням керівництва на запит відповідних органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій та фінансових структур.

2. Підпорядковується начальнику фінансового відділу Линовицької селищної  ради.

3. Призначається на посаду та звільняється з посади селищним головою згідно чинного законодавства.

4. У разі відсутності головний спеціаліст з ведення бухгалтерського обліку його посадові обов'язки виконує головний спеціаліст фінансового  відділу .

 

  1. Завдання та обов’язки

 

1.  Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо фінансово – господарського забезпечення фінансового відділу.

       2.  Планує роботу  відділу, контролює вчасне і якісне виконання  передбачених планами роботи заходів.

3. Здійснює організацію ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних стандартів, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку.

4. Здійснює, згідно бюджетного законодавства, взяття бюджетних зобов’язань, їх реєстрацію в органах Державного казначейства та здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань.

5.  Забезпечує використання комп’ютерної техніки, прогресивних форм і методів ведення бухгалтерського обліку.

 6.  Забезпечує повний облік грошових коштів, товаро-матеріальних цінностей, основних засобів, а також своєчасне відображення в бухгалтерському обліку операцій, пов’язаних з їх рухом по апарату управління;

   7. Складає бюджетні запити, кошториси , довідки про зміни до кошторисів з розшифровками до них по апарату управління.

8.   Забезпечує контроль за правильним і економним витрачанням коштів у відповідності з відкритими кредитами і їх цільовим використанням згідно затверджених кошторисів.

9. Забезпечує нарахування і виплату заробітної плати працівникам фінансового відділу.

10 Забезпечує своєчасне проведення розрахунків, які виникають в процесі виконання кошторисів з підприємствами, організаціями і окремими особами;

11. Бере участь в проведенні інвентаризації грошових коштів, розрахунків, матеріальних цінностей, своєчасне і правильне виведення результатів інвентаризації і відображення їх в обліку.

12. Організовує забезпечення наявності первинної документації щодо кожної операції і своєчасність обробки документів, відповідність фактичних даних даним бухгалтерського обліку, проводить обробку банківських документів, щомісячне складання меморіальних ордерів, головну книгу , веде облік отриманих асигнувань, касових та фактичних  видатків.

13. Забезпечує складання і представлення в установлені строки статистичної, податкової, фінансової та бюджетної звітності; звітності соціальним фондам.

14.  Направляє і здає річний звіт (бюджетну і фінансову звітність) про виконання селищного бюджету, поданий відділенням Державного казначейства, Департаменту фінансів Чернігівської обласної адміністрації.

      15. Забезпечує здійснення матеріально – технічного забезпечення діяльності відділу:  організовує роботу по забезпеченню працівників робочими місцями, комплектування службових приміщень меблями, обладнанням, інвентарем, канцелярським приладдям.

    16.  Організовує оформлення та укладання договорів на придбання ТМЦ, надання послуг.

   17. Приймає участь у навчаннях, семінарах з питань, віднесених до компетенції відділу.

     18. Здійснює контроль з відкриття та закриття рахунків в Прилуцькому управлінні державної казначейської служби  Чернігівської області.

     19. Здійснює щомісячне опрацювання звітів установ і надає інформацію департаменту фінансів.

 20.  Акумулює пропозиції та готує необхідну документацію для придбання нової та списання старої техніки, запасних частин, витратних матеріалів, контролює їх зберігання та використання.

 21.  Забезпечує систематизований облік положень, інструкцій, методичних вказівок з питань бухгалтерського обліку та звітності, інших нормативних документів, які відносяться до компетенції бухгалтерської служби.

22. Забезпечує збереження бухгалтерських документів, кошторисів, розрахунків до них, інших документів, а також передачу їх в архів в установленому порядку.

 

                                                       III. Права

 

      Головний спеціаліст  має право:

1. Отримувати від інших відділів управління інформацію , що відноситься до компетенції відділу.

  2. Залучати до розгляду питань, що належать до його компетенції, спеціалістів інших відділів селищної ради.

  3. За дорученням керівництва представляти фінансове управління на нарадах всіх рівнів в межах своєї компетенції.

  4. Вносити керівникові установи пропозиції щодо удосконалення порядку ведення бухгалтерського обліку, складання звітності, здійснення поточного контролю, проведення фінансово господарської діяльності.

 

  1. Відповідальність

 

Головний спеціаліст  несе відповідальність за:

1. Не виконання функціональних обов’язків, передбачених цією посадовою інструкцією.

2. Неякісне та несвоєчасне виконання посадових обов’язків, бездіяльність, або невикористання наданих прав, порушення Кодексу етичної поведінки посадових осіб Линовицької селищної ради та її виконавчих органів та обмежень пов'язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування її проходженням, невиконання вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції».

3.  Порушення правил внутрішнього трудового розпорядку, колективного договору, правил та норм охорони праці, протипожежного захисту.

 

  1. Повинен знати

 

Головний спеціаліст  повинен знати: Конституцію України, Бюджетний кодекс України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  Про службу в органах місцевого самоврядування» практику застосування чинного законодавства, основи державного, управління, архівної справи, регламент роботи виконавчого комітету, інструкцію з діловодства, правила ділового етикету, правила та норми охорони праці та протипожежного захисту, основні принципи роботи на                 комп'ютерні та відповідні програмні засоби та керуватися в роботі іншими актами законодавства, нормативними документами, указами Президента України, постановами та розпорядженнями Верховної Ради  України , Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови, рішеннями обласної та міської рад, виконавчого комітету міської ради що стосується  компетенції.

 

  1. Кваліфікаційні вимоги

 

Вища  освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

 

  1. Взаємовідносини (зв'язки) за посадою

 

              1.  Отримує доручення від начальника фінансового відділу.

 2. Підпорядковуються працівники відділу згідно затвердженої чисельності та штатного розпису відділу.

            3.  Взаємодіє з іншими  відділами  селищної ради.

 

 

 

 

 

 

 

 

Начальник фінансового відділу                                                Ніна КУРЗА

 

 

З посадовою інструкцією ознайомлений (на),

один екземпляр отримав (ла):

 

 

_______________________________________________________________________________

(дата)                                         (підпис)                                                    (ініціали, прізвище)

 

          


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь