Стартує прийом заяв від кандидатів на посади фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб. Міністерство у справах ветеранів України відкрило прийом заяв на участь у відборі на посади фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб.

     Кандидати на посаду можуть подати заяву винятково в електронній формі через веб-платформу е-Ветеран. На ній Мінветеранів створило** спеціальний електронний сервіс для зручної подачі необхідних документів на участь у відборі. Після заповнення форми вам потрібно підтвердити достовірність поданих даних за допомогою електронного цифрового підпису

Далі заяву буде спрямовано до місцевих органів влади*, де відкрито вакансію “Фахівець із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб”, для подальшого розгляду комісією. А заявник отримає на вказану ним електронну пошту листа з інформуванням про подальші кроки.

 

     Стати фахівцем із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб можуть:

  • Громадянин/громадянка України
  • Має рівень освіти не нижче бакалавра за галузями знань: “Освіта/Педагогіка”, “Соціальні та поведінкові науки”, “Право”, “Охорона здоров’я”, “Соціальна робота”, “Публічне управління та адміністрування”.

    При рівній кількості балів перевага надаватиметься кандидатам, які мають статус ветерана війни, особи з особливими заслугами перед Батьківщиною, постраждалого учасника Революції Гідності, члена сім'ї загиблого (померлого) ветерана війни, Захисника/Захисниці України та перебувають на обліку в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни (ЄДРВВ). 

Проте, головним пріоритетом під час відбору є професійні якості кандидатів та їхня здатність надавати ефективні послуги. 

       

Довідково

Ким опікуватиметься фахівець із супроводу?

  • ветерани війни
  • демобілізовані особи
  • члени сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни
  • члени сім’ї загиблого (померлого) Захисника і загиблої (померлої) Захисниці України
  • постраждалі учасники Революції Гідності, члени їхньої сім’ї
  • особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною

Які посадові обов'язки фахівця із супроводу? 

  • надання супроводу за напрямами можливої допомоги та послуг, які належать ветеранам відповідно до чинного законодавства 
  • інформуватиме ветеранів війни, демобілізованих осіб, членам їхніх сімей щодо отримання статусів, послуг та соціальних гарантій, отримання житла, реабілітації, працевлаштування, юридичної підтримки тощо
  • контролюватиме потреби ветеранів та збиратиме аналітику
  • звітуватиме про результати наданих послуг
  • надаватиме кризову психологічну допомогу
  • буде поряд, коли це потрібно

По суті, фахівець є інформаційним радником для ветеранів, членів їхніх родин та сімей загиблих Захисників і Захисниць. Він допомагає, заповнює документи, координує ветерана, спрямовує, представляє інтереси, роз’яснює права.

Де буде працевлаштований фахівець із супроводу? 

Фахівець із супроводу буде штатним працівником комунальної установи або закладу, що належить до сфери управління сільських, селищних, міських рад. Він підпорядковуватиметься керівнику такої установи або закладу, де він працевлаштований.

Графік роботи становитиме  5/2.

Яка буде заробітна плата у фахівців із супроводу? 

Заробітна плата нараховується відповідно до єдиної тарифної сітки посадових окладів. Фахівець із супроводу ветеранів може мати 11-14 розряди (Фахівець із супроводу - 11 розряд, фахівець із супроводу ІІ категорії - 12 розряд, фахівець із супроводу І категорії - 13 розряд, провідний фахівець - 14 розряд).

З якою кількістю ветеранів буде працювати фахівець із супроводу?

35 кейсів (випадків) опрацьовує 1 фахівець. До одного кейсу входить ветеран/ ветеранка та члени їхніх сімей (дружина/чоловік, діти, батьки). Орієнтовно це до 100 осіб.