Проект

Фото без опису

 

ЛИНОВИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ПРИЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Про затвердження тарифів на послуги з холодного водопостачання, що надаються ТОВ «Житлобуд-сервіс».

Розглянувши звернення керівника ТОВ «Житлобуд-сервіс» Когут В. В. щодо зміни тарифів на послуги з холодного водопостачання та плановий розрахунок економічно обґрунтованих витрат, пов’язаних з наданням послуг з водопостачання та водовідведення на 2021 рік , згідно п. 22 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про благоустрій населених пунктів», керуючись «Порядком формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 року №869 зі змінами, для стабілізації фінансового стану підприємства, Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №390 від 30.07.2012 року «Про затвердження Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово - комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад», селищна рада ВИРІШИЛА:

1.Затвердити тарифи на послуги водопостачання та водовідведення, які надає ТОВ «Житлобуд-сервіс», згідно наданих розрахунків з ПДВ:

1.1 на послуги водопостачання:

  • для населення - 15,6 грн /1 м. куб
  • для бюджетних установ - 16,70 грн / 1 м. куб
  • для інших споживачів - 21,44 грн / 1 м. куб

  1. Дане рішення опублікувати на офіційному сайті Линовицької ОТГ.
  2. Тарифи на послуги з холодного водопостачання ввести в дію після закінчення строку обговорення регуляторного акту.
  3. Рішення Линовицької селищної ради від жовтня  2018 року вважати такими що втратили чинність з моменту введення в дію тарифів, затверджених в п.1 даного рішення.
  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань промисловості, підприємництва, транспорту, зв’язку та сфери послуг та питань житлово-комунального господарства та комунальної власності.

 

Селищний голова                                          Нестерко Віталій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз  регуляторного впливу проекту рішення Линовицької селищної ради «Про затвердження тарифів на послуги з холодного водопостачання, що надаються ТОВ «Житлобуд-сервіс»

 

 

Проблема, яку передбачається розв`язати шляхом державного регулювання:

Невідповідність діючих тарифів фактичним витратам для вироблення послуг з холодного водопостачання. Це, в свою чергу, негативно відобразилося на діяльності підприємства, стані систем централізованого водопостачання, якості надання послуг споживачам.

Причини виникнення проблеми:

  • Внесено зміни до обсягів окремих витрат, з причин, які не залежать від підприємства, зокрема збільшення мінімальної заробітної плати, підвищення цін і тарифів на паливно - енергетичні та інші матеріальні ресурси.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Держава

+

-

Громадяни

+

-

Суб’єкти господарювання

+

-

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

-

Цілі державного регулювання, безпосередньо пов`язані з розв`язанням проблеми:

  • Прийняття даного рішення має на меті привести тарифи на послуги у відповідність, що забезпечить стабільність надання послуги холодного водопостачання;  якість послуг утримання у належному стані засобів виробництва;  беззбиткову діяльність підприємства.

 

 

Визначення альтернативних способів:

Вид альтернативи

Інструменти регулювання, що застосовуються або пропонується застосувати

Альтернатива 1 (існуюча ситуація)

 

Альтернатива 2

Дотації

Альтернатива 3

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання:

Альтернатива 1

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

1

2

16

103

122

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0.82%

1.64%

13.11%

84.43%

100%

 

Альтернатива 2

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

1

2

16

103

122

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0.82

1.64

13.11

84.43

100%

 

Альтернатива 3

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

1

2

16

103

122

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0.82

1.64

13.11

84.43

100%

 

 

 

Рейтинг результативності:

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Держава:

Відсутні

Громадяни:

Сталість тарифів на водопостачання.

Суб’єкти господарювання:

Відсутні

Держава:

Відсутні

Громадяни:

Відсутні.

Суб’єкти господарювання:

Витрати:

Відсутні

Сумарні витрати, грн:

Прийняття рішення Линовицької селищної ради "Про затвердження тарифів з холодного водопостачання".

Альтернатива 2

Держава:

Відсутні

Громадяни:

- отримання послуг холодного водопостачання на належному рівні. - сталі тарифи на холодне водопостачання

Суб’єкти господарювання:

- отримання послуг холодного водопостачання на належному рівні. - сталі тарифи на холодне водопостачання

Держава:

Витрати з бюджету на покриття різниці від неповного відшкодування економічно обґрунтованих витрат

Громадяни:

Відсутні

Суб’єкти господарювання:

Витрати:

Відсутні

Сумарні витрати, грн:

Неприйняття запропонованого регуляторного акту (залишення існуючої ситуації без змін)

Альтернатива 3

Держава:

Відсутні

Громадяни:

Відсутні

Суб’єкти господарювання:

Відсутні

Держава:

Відсутні

Громадяни:

Відсутні

Суб’єкти господарювання:

Витрати:

Відсутні

Сумарні витрати, грн:

Відсутнє

Запропоновані механізми регуляторного акту, за допомогою яких можна розв’язати проблему:

  • здійснити такі організаційні заходи як забезпечити інформування громадськості про вимоги регуляторного акту шляхом оприлюднення його в засобах масової інформації, мережі Інтернет та проведення територіальними органами місцевого самоврядування інформаційно-роз'яснювальної роботи.

Заходи, які мають здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акту:

  • Розробка проекту регуляторного акт та аналізу регуляторного впливу до нього.
  • Оприлюднення АРВ та отримання зауважень та пропозицій.
  • Підготовка експертного висновку постійної відповідальної комісії щодо відповідності проекту рішення вимогам статей 4, 8 Закону України "Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності"
  • Отримання пропозицій щодо удосконалення проекту рішення від Державної регуляторної служби України.
  • Прийняття рішення на пленарному засіданні сесії селищної ради.
  • Проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення.
  • Інші процедури.

Запропонований термін дії акту:

один рік

Обґрунтування запропонованого терміну дії акту:

- Динаміка цін на енергоресурси;

 - Зростання заробітної плати;

 - Інші причини.

Визначення показників результативності дії регуляторного акту:

Назва показника

Одиниця виміру

Зараз

6 місяців

1 рік

3 роки

1

Розмір надходжень до державного бюджету, пов`язаних з дією акту

грн.

 

0

0

0

2

Розмір надходжень до місцевих бюджетів, пов`язаних з дією акту

грн.

 

9111.54

18223.08

54669.24

3

Розмір надходжень до цільового фонду, пов`язаних з дією акту

грн.

 

0

0

0

4

Кількість суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акту

од.

 

1

1

1

5

Розмір коштів, що витрачатимуться суб`єктами господарювання та/або фізичними особами, пов`язаними з виконанням вимог акту

грн.

 

79560

159120

477360

6

Час, що витрачатиметься суб`єктами господарювання та/або фізичними особами, пов`язаними з виконанням вимог акту

год.

 

1

1

1

7

Рівень поінформованості суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акту

%

 

100

100

100

8

Ціна послуги

грн

12.05

15.6

15.6

15.6

 

 

Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акту

Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватися виконавчим комітетом Линовицької селищної ради.

Метод проведення відстеження результативності:

Статистичний.

Вид даних, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності:

Статистичні.

Базове  відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватися до дня набрання  чинності цим регуляторним актом.

Повторне відстеження результативності буде здійснюватися через рік здійснюватися через рік з дня набрання  чинності цим регуляторним актом (липень-серпень 2022 року).

Періодичне відстеження здійснюватиметься один раз на три роки починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження.

Проведення відстеження результативності буде здійснюватися за допомогою статистичного методу.

 

Селищний голова                                                                  В.І.Нестерко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК

Відповідальної  постійної бюджетної комісії Линовицької селищної ради щодо регуляторного впливу проекту рішення «Про затвердження тарифів на послуги з холодного водопостачання»

Відповідальна постійна депутатська бюджетна комісія Линовицької селищної ради розглянула проект рішення Линовицької селищної ради Прилуцького району Чернігівської області «Про затвердження тарифів на послуги з холодного водопостачання, що надаються ТОВ «Житлобуд-сервіс» та встановила наступне.

  1. Розробником  регуляторного акту є Линовицька селищна рада.
  2. Проект рішення  відповідає  принципам  державної регуляторної політики, визначеними у статті 4 Закону, а саме:

Доцільність – обґрунтована необхідність державного регулювання господарських відносин з метою вирішення існуючої проблеми;

Адекватність – відповідність форм та рівня державного регулювання господарських відносин потребі у вирішенні  існуючої проблеми та ринковим вимогам з урахуванням усіх прийнятних альтернатив;

Ефективність – забезпечення досягнення внаслідок дії регуляторного акту максимально можливих позитивних результатів за рахунок мінімально необхідних  витрат ресурсів суб’єктів господарювання, громадян та держави;

Збалансованість - забезпечення у регуляторній діяльності балансу інтересів суб’єктів господарювання ,громадян та держави;

Передбачуваність – послідовність регуляторної діяльності, відповідність її цілям державної політики, а також планам з  підготовки проектів регуляторних актів, що дозволяє  суб’єктам господарювання здійснювати планування їхньої діяльності;

Прозорість та врахування громадської думки -  відкритість для фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань дій регуляторних органів на всіх етапах їх регуляторної діяльності, обов’язковий  розгляд регуляторними органами ініціатив, зауважень та пропозицій , наданих у встановленому законом порядку фізичними та юридичними особами, їх  об’єднаннями , обов’язковість і своєчасність доведення прийнятих регуляторних актів до відома фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань ,інформування громадськості про здійснення регуляторної діяльності.

  1. Проект рішення узгоджується із вимогами статті 8 Закону щодо підготовки аналізу регуляторного впливу до цього проекту рішення, а саме:

Визначення та проведення аналізу проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин, а також оцінки важливості цієї проблеми;

Обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів та потребує державного регулювання;

Обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів та внесення змін до них;

Здійснення розрахунку очікуваних витрат та вигод  суб’єктів господарювання, громадян та держави внаслідок дії регуляторного акту;

Визначення цілей державного регулювання ;

Визначення та оцінки усіх прийнятних альтернативних способів досягнення встановлення цілей, у тому числі ті з них, які не  передбачають безпосереднього державного регулювання господарських відносин;

Аргументування  переваг обраного способу досягнення встановлених цілей;

Опису механізмів і заходів, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акту;

Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акту;

Обґрунтованого доведення, що досягнення запропонованим регуляторним актом встановлених цілей є можливим з найменшими витратами для суб’єктів  господарювання, громадян та держави;

Обґрунтованого доведення, що вигоди, які виникатимуть внаслідок дії запропонованого регуляторного акту, виправдовують відповідні витрати у випадку, якщо витрати та/або вигоди не можуть бути кількісно визначені;

Оцінки можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акту залежно від ресурсів ,якими розпоряджаються органи державної влади , органи місцевого самоврядування , фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги;

Оцінки ризику впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акту;

Обґрунтування  запропонованого строку дії регуляторного акту;

Визначення показників результативності регуляторного акту;

Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного  акту в разі його прийняття.

  1. Узагальнений висновок.

Проект рішення Линовицької селищної ради Чернігівської області області  «Про затвердження тарифів на послуги з холодного водопостачання, що надаються ТОВ «Житлобуд-сервіс» відповідає вимогам статей 4,8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики  у сфері господарської діяльності».

 

Голова бюджетної комісії                                                        Н.П.Силенко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Згідно з Додатком 2

до Методики проведення аналізу впливу

регуляторного акта

 

ВИТРАТИ

на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Витрати

За перший рік

За п'ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

0

0

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

0

0

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

0

0

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), гривень

0

0

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

0

0

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

0

0

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень

0

0

8

Інше, гривень

 

 

8.1

, гривень

0

0

9

РАЗОМ, гривень

0

0

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

122

122

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання), гривень

0

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Згідно з Додатком 4

до Методики проведення аналізу впливу

регуляторного акта

ТЕСТ

малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 15 Липня 2021 р. по 16 Серпня 2021 р.

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Робочі наради та зустрічі

12

Обговорено питання щодо зміни тарифів на холодне водопостачання.

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб'єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 119 (одиниць), у тому числі малого підприємництва 16 (одиниць) та мікропідприємництва 103 (одиниць);

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 13.45 (відсотків)

 

 

 

 

 

 

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за

п'ять років

Оцінка “прямих” витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

0

0

0

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

0

0

0

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

0

0

0

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

0

0

0

5

Інші процедури (уточнити)

X

X

X

 

Витрати пов’язані зі сплатою за холодне водопостачання

0

X

0

6

Разом, гривень

0

X

0

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

119

8

Сумарно, гривень

0

X

0

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

288.88

288.88

1444.4

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

0

0

0

11

Процедури офіційного звітування

0

0

0

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

0

0

0

13

Інші процедури (уточнити)

X

X

X

 

не передбачено

0

X

0

14

Разом, гривень

288.88

X

288.88

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

119

16

Сумарно, гривень

171883.6

X

171883.6

 

 

 

 

БЮДЖЕТНІ ВИТРАТИ

на адміністрування регулювання для суб'єктів малого і мікропідприємництва

Розрахунок витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок адміністрування регулювання:

не передбачено

Процедура регулювання суб'єктів малого і мікропідприємництва (розрахунок на одного типового суб'єкта господарювання)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб'єкта

Оцінка кількості суб'єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

1

36,11

1

119

4284

Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі камеральні

1

36,11

1

119

4284

Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі виїзні

0

0

0

0

0

Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

0

0

0

119

0

Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

0

0

0

119

0

Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

0

0

0

119

0

Підготовка звітності за результатами регулювання

0

0

0

119

0

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

8568

Сумарно за п'ять років

Х

Х

Х

Х

42840

* Вартість витрат, пов'язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб'єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

 

 

4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Показник

Перший рік регулювання (стартовий), гривень

За п'ять років, гривень

1

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

0

0

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

34376.72

171883.6

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання

34376.72

171883.6

4

Бюджетні витрати  на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

8568

42840

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

42944.72

214723.6

 

 

 

 

 

 

5. Розроблення корегуючих (пом'якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

Процедура, що потребує корегування

Корегуючий механізм

не передбачено

На основі аналізу статистичних даних, що надані Линовицькою селищною радою визначено, що зазначена сума є прийнятною для суб’єктів малого підприємництва і впровадження компенсаторних (пом’якшувальних) заходів не потрібно.

 

Показник

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за перший рік, гривень

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за п'ять років, гривень

Заплановане регулювання

34376.72

171883.6

За умов застосування компенсаторних механізмів для малого підприємництва

не передбачено

не передбачено

Сумарно: зміна вартості регулювання малого підприємництва

0

0